Wiadomości radiowe
Zbieramy i udostępniamy wszystkie wiadomości związane z polskim radiem, abyś mógł łatwo, z jednego miejsca zasięgnąć informacji. Jeśli uważasz, że pominęliśmy ważną wiadomość, prosimy, daj nam znać! Panelem filtrowania umieszczonym nad listą wiadomości możliwe jest filtrowanie pomiędzy wiadomościami według nazwy, wprowadzenia i daty załadowania. Poza tym istnieje możliwość porządkowania wiadomości według nazwy i daty. W liście domyślnie jako pierwsze pojawiają się najświeższe wiadomości. W przypadku jakichkolwiek pytań napisz do nas poprzez stronę kontaktową!
Filtrowanie
Szef KRRiT o karze dla TOK FM: nie może być większa, spodziewam się przedłużenia koncesji
- Kara 80 tys. zł to kwota odpowiadająca przychodom tej stacji, tym bardziej że nie może być większa - powiedział przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Maciej Świrski w Sejmie o grzywnie nałożonej na TOK FM. Podkreślił, że ma to znaczenia w kontekście przedłużenia koncesji stacji...Data publikacji: 15.06.2023
Udział w rynku RMF FM spadł poniżej 30 proc. Radio Pogoda z największym wzrostem, traci Polskie Radio 24
W okresie od marca do maja br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM, ale stacja zanotowała największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskało Radio Pogoda - raport Wirtualnemedia.pl. Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od marca do maja 2023...Data publikacji: 15.06.2023
Szef KRRiT obarcza prof. Kowalskiego winą za wydłużoną rekoncesję TOK FM. „Czysta manipulacja”
To prof. Tadeusz Kowalski wnioskował o karę dla radia TOK FM – mówił w środę w Sejmie przewodniczący KRRiT, Maciej Świrski. On także ma – zdaniem Świrskiego – odpowiadać za przedłużającą się procedurę rekoncesjonowania TOK FM. – To manipulacja. Przyznaję...Data publikacji: 15.06.2023
Radio TREFL 103 i 99,2 Złote Przeboje oraz Twoje Radio dostały koncesje na 10 lat
KRRiT rozstrzygnęła wnioski o udzielenie koncesji na rozpowszechnianie programów radiowych przez kolejne 10 lat dla Radia TREFL 103 i 99,2 Złote Przeboje oraz Twojego Radia - poinformowano w środę na stronie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji...Data publikacji: 15.06.2023
Chillizet z kolejną odsłoną cyklu „Aloha Chillizet!”
W tegoroczne wakacje Chillizet zrealizuje kolejną odsłonę cyklu „Aloha Chillizet!”, w ramach którego stacja będzie nadawać z Chałup na Półwyspie Helskim. Mobilne studio Chillizet, które wystartuje w piątek 16 czerwca, zlokalizowano na kempingu Chałupy 6. Wakacyjny program nadawany będzie...Data publikacji: 15.06.2023
Koncerty "Lata z Radiem" w 10 miastach. Wśród sponsorów i patronów Orlen i trzy ministerstwa
Tegoroczna edycja "Lata z Radiem", sztandarowej audycji Jedynki, startuje w przyszłą środę, 21 czerwca, a kilka dni później ruszy trasa koncertowa, która tego lata obejmie 10 miast. Maskotką audycji będzie w tym roku konik polski. Szczegóły przedstawiono na konferencji prasowej...Data publikacji: 15.06.2023
RMF FM zdecydowanym liderem w Olsztynie, duży wzrost Jedynki
Najchętniej słuchaną stacją radiową w Olsztynie jest RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze takie anteny, jak: Eska i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia. Z raportu Radio Track Kantar Polska opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że pozycję lidera rynku radiowego...Data publikacji: 15.06.2023
Polskie Radio odpowiada na raport NIK: „Nie ma obiektywnych pomiarów słuchalności”
Na polskim rynku radiofonii nie funkcjonują żadne obiektywne, miarodajne, transparentne i rzeczywiste pomiary słuchalności, które opisują ten rynek – to odpowiedź Polskiego Radia na krytykę, jaką zawarła w swoim raporcie Najwyższa Izba Kontroli...Data publikacji: 14.06.2023
Radio Gra liderem słuchalności w Toruniu, Radio ZET awansowało na podium
Liderem rynku radiowego w Toruniu w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. było Radio Gra. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia...Data publikacji: 14.06.2023
Ponad połowę reklam w Polskim Radiu kupiły urzędy i spółki państwowe. Miliony na promocję Trójki po zmianach
W latach 2017-2021 udział spółek, urzędów i instytucji państwowych w przychodach reklamowych Polskiego Radia wzrósł z 23,3 do 55,9 proc., a skurczył się udział podmiotów prywatnych. W latach 2020-21 na promocję Trójki wydano ponad 5 mln zł...Data publikacji: 13.06.2023