Najświeższe wiadomości Antyradio
Najświeższe wiadomości Antyradio z pierwszej ręki. Zebraliśmy najświeższe wiadomości związane z radiem. Panelem filtrowania umieszczonym nad listą wiadomości możliwe jest filtrowanie pomiędzy wiadomościami według nazwy, wprowadzenia i daty załadowania. Poza tym istnieje możliwość porządkowania wiadomości według nazwy i daty. W liście domyślnie jako pierwsze pojawiają się najświeższe wiadomości. W przypadku jakichkolwiek pytań napisz do nas poprzez stronę kontaktową!
Filtrowanie
Tłusty rok w reklamie radiowej. Ale nie dla Trójki
W 2024 roku cennikowe wydatki na reklamę w radiu wzrosły w porównaniu do 2023 roku o ponad 8 proc. Przychody reklamowe Radia ZET, TOK FM, RMF Classic i Antyradia rosły szybciej niż rynek. O 35 proc. zmalały natomiast cennikowe wpływy Trójki – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.Data publikacji: 12.02.2025
Eurozet chce zwiększyć sieć Antyradio. Zdecyduje KRRiT
Pod koniec miesiąca Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji może zająć się wnioskiem Grupy Eurozet, która chce, aby Antyradio zastąpiło Rock Radio w Opolu. - Jest szansa, że będzie rozpatrywany na najbliższym posiedzeniu. Takie są plany – informuje Wirtualnemedia.Data publikacji: 15.01.2025
Antyradio promuje audycję Kędzierskiego i Figurskiego
W czwartek wystartuje nowa kampania Antyradia, nawiązująca do porannej audycji "Desperanos" z Michałem Figurskim i Piotrem Kędzierskim w rolach głównych. Reklamy będzie można zobaczyć na billboardach w polskich miastach, a także w sieci kin Helios i social mediach.Data publikacji: 15.01.2025
Kędzierski dołącza do Antyradia. Poprowadzą nowy poranek z Figurskim
Od wtorku 7 stycznia br. Antyradio rusza z nowym porannym programem „Desperanos”. Poprowadzą go Michał Figurski i Piotr Kędzierski, który dołączył właśnie do zespołu stacji.Data publikacji: 02.01.2025
Radio Zet i Antyradio zyskały najwięcej z reklam, Trójka zarobiła jedną trzecią mniej
Przez dziesięć miesięcy br. stacje radiowe zwiększyły wpływy z reklam o blisko 9 proc., do 9,6 mld zł. Najmocniej wzrosły przychody reklamowe Antyradia, Radia Zet i Tok FM. Najwięcej straciła radiowa Trójka – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.Data publikacji: 31.12.2024
Nowości na antenie Antyradia
Na antenie Antyradia zagościły w weekend dwie nowe audycje. W soboty Konrad Czubaj prowadzi program „Pan Solo w Antyradiu”, a Joanna Zientarska została gospodynią motoryzacyjnego „Rajdera w Antyradiu”.Data publikacji: 15.11.2024
Antyradio z nową kampanią wizerunkową
Pod hasłem „Rock jest tylko jeden” rusza kampania wizerunkowa Antyradia (Eurozet). Obejmie głównie media społecznościowe. W ubiegłym roku odbywała się podobna kampania “We mnie jest rock”.Data publikacji: 05.11.2024
Koniec „Gastrofazy” w Antyradiu. Wraca Kuba „Kojot” Olszewski
Z anteny Antyradia (Eurozet) znika „Gastrofaza” Pawła Lorocha, obecna w rozgłośni przez ponad 15 lat. W zamian będą emitowane audycje z Kubą „Kojotem” Olszewskim jako gospodarzem.Data publikacji: 03.03.2024
RMF FM liderem we Wrocławiu, rośnie Antyradio
Liderem rynku radiowego we Wrocławiu w okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. było RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze TOK FM i Eska - wynika z badań słuchalności radia.Data publikacji: 29.02.2024
RMF FM bezkonkurencyjne w Aglomeracji Śląskiej. Radio ZET wyprzedziło RMF MAXX
Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej w okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. należała do RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze AntyRadio i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia.Data publikacji: 21.02.2024