Najświeższe wiadomości Polskie Radio Jedynka

Najświeższe wiadomości Polskie Radio Jedynka z pierwszej ręki. Zebraliśmy najświeższe wiadomości związane z radiem. Panelem filtrowania umieszczonym nad listą wiadomości możliwe jest filtrowanie pomiędzy wiadomościami według nazwy, wprowadzenia i daty załadowania. Poza tym istnieje możliwość porządkowania wiadomości według nazwy i daty. W liście domyślnie jako pierwsze pojawiają się najświeższe wiadomości. W przypadku jakichkolwiek pytań napisz do nas poprzez stronę kontaktową!

Filtrowanie

W przyszłym roku Polskie Radio wyda więcej na pensje dla pracowników

W 2024 r. wzrosną koszty funkcjonowania Polskiego Radia - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Nadawca pisze, że to przez

Data publikacji: 28.07.2023

RMF FM liderem o poranku, ale traci najwięcej. PR1 z największym wzrostem

Pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od lutego do kwietnia br. w godzinach porannych (6.00.00-8.59.59) zajęło RMF FM, które zanotowało największy spadek w zestawieniu. Z kolei największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła Jedynka - wynika z raportu portalu...

Data publikacji: 09.07.2023

Sygnał otwierający "Lato z Radiem" bez zapowiedzi w języku rosyjskim

Od kilku dni na początku audycji "Lato z Radiem" w Programie Pierwszym Polskiego Radia nie słychać zapowiedzi w języku rosyjskim, która pojawiała się od lat. - Powód tego faktu jest oczywisty - słyszymy od nadawcy...

Data publikacji: 03.07.2023

Tomasz Sajewicz odchodzi z Polskiego Radia po 23 latach pracy

Z Polskim Radiem po 23 latach pracy żegna się Tomasz Sajewicz. Przez wiele lat był korespondentem nadawcy w Pekinie. O swoim odejściu z Polskiego Radia Tomasz Sajewicz poinformował na Twitterze. - Po 23 latach kończy się moja przygoda z Polskim Radiem...

Data publikacji: 30.06.2023

Koncerty "Lata z Radiem" w 10 miastach. Wśród sponsorów i patronów Orlen i trzy ministerstwa

Tegoroczna edycja "Lata z Radiem", sztandarowej audycji Jedynki, startuje w przyszłą środę, 21 czerwca, a kilka dni później ruszy trasa koncertowa, która tego lata obejmie 10 miast. Maskotką audycji będzie w tym roku konik polski. Szczegóły przedstawiono na konferencji prasowej...

Data publikacji: 15.06.2023

Ponad połowę reklam w Polskim Radiu kupiły urzędy i spółki państwowe. Miliony na promocję Trójki po zmianach

W latach 2017-2021 udział spółek, urzędów i instytucji państwowych w przychodach reklamowych Polskiego Radia wzrósł z 23,3 do 55,9 proc., a skurczył się udział podmiotów prywatnych. W latach 2020-21 na promocję Trójki wydano ponad 5 mln zł...

Data publikacji: 13.06.2023

NIK krytykuje wydatki Polskiego Radia. Marek Rutka z RMN postuluje audyt

W ciągu dwóch lat od awantury wokół Listy Przebojów Trójki, Polskie Radio wydało łącznie pięć mln zł na promocję tej anteny, ale to nie zdało się na nic i słuchalność wciąż spadała - wynika z pokontrolnego raportu NIK. W 2020 roku nakłady na promocję Trójki wzrosły o 1200 proc...

Data publikacji: 13.06.2023

Co Polskie Radio planuje w 2024 roku? Jedynka powalczy o młodszych słuchaczy

Jedynka znów chce zawalczyć o młodszych słuchaczy, jednocześnie utrzymując przy sobie obecne audytorium, a Trójka w przyszłorocznej ramówce wprowadzi tylko dwie nowości, pozostałe raczej nie mają szans na realizację - ustalił portal Wirtualnemedia.pl...

Data publikacji: 27.05.2023

RMF FM liderem o poranku, ale traci najwięcej. Jedynka awansowała na podium

Pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w pierwszym kwartale br. w godzinach porannych (6.00.00-8.59.59) zajęło RMF FM, które zanotowało największy spadek w zestawieniu. Z kolei największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła Jedynka - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl...

Data publikacji: 21.05.2023

Polskie Radio z rekordową stratą. Głębsza luka reklamowa, więcej na pracowników, rekompensatę nadgryzła inflacja (analiza)

Przez ostatnie dwa lata Polskie Radio zanotowało 75 mln zł straty netto. Nadawca w ub.r. miał niewiele wyższe wpływy jak w 2019 roku, za to koszty poszły w górę o ponad 30 mln zł. Wyższa rekompensata abonamentowa nie pokrywa już w pełni spadku wpływów reklamowych...

Data publikacji: 15.05.2023