Najświeższe wiadomości Polskie Radio Jedynka
Najświeższe wiadomości Polskie Radio Jedynka z pierwszej ręki. Zebraliśmy najświeższe wiadomości związane z radiem. Panelem filtrowania umieszczonym nad listą wiadomości możliwe jest filtrowanie pomiędzy wiadomościami według nazwy, wprowadzenia i daty załadowania. Poza tym istnieje możliwość porządkowania wiadomości według nazwy i daty. W liście domyślnie jako pierwsze pojawiają się najświeższe wiadomości. W przypadku jakichkolwiek pytań napisz do nas poprzez stronę kontaktową!
Filtrowanie
Zmiana na stanowisku szefa biura technologii w Polskim Radiu
Po kilku miesiącach zmienił się dyrektor biura technologii Polskiego Radia: dotychczasowy jego szef, Krzysztof Mierzwa został odwołany ze stanowiska. Na jego miejsce zarząd nadawcy powołał Macieja Wasia. Waś związany jest z Polskim Radiem od 2022 roku, wcześniej przez kilka lat pracował w Grupie Eurozet i w Ruchu.Data publikacji: 19.04.2023
Prezes Agnieszka Kamińska przedstawi plan „Polskie Radio 2.0”
rzewodniczący Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański zwołał posiedzenie na 25 kwietnia. Odbędzie się ono w siedzibie Polskiego Radia. W planie jest informacja zarządu zatytułowana „Polskie Radio 2.0. Współczesny odbiorca – nowoczesne radio”...Data publikacji: 19.04.2023
Duży spadek RMF FM w I kwartale. Złote Przeboje z największym wzrostem, Trójka awansowała na 11. miejsce
W pierwszym kwartale br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM, ale stacja zanotowała największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskały Złote Przeboje, odbiły także m.in. Jedynka i Trójka - raport Wirtualnemedia.pl. Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od stycznia do marca 2023...Data publikacji: 13.04.2023
Polskie Radio pozywa za okładkę „Newsweeka”. Chce miliona zł i usunięcia tekstu
Polskie Radio pozwało wydawcę i redaktora naczelnego "Newsweek Polska" za niedawną okładkę, na której nadawcę symbolizuje jeden z agresywnych psów i napis "Szczujnia zabija". Domaga się m.in. przeprosin i przekazania 1 mln zł na cele charytatywne...Data publikacji: 05.04.2023
Edyta Poźniak wicenaczelną radiowej Jedynki. Nadal szefuje Polskiemu Radiu Kierowców
Edyta Poźniak została zastępcą dyrektora - redaktora naczelnego Programu Pierwszego Polskiego Radia. Poźniak jest reporterką i dokumentalistką, szefuje już Polskiemu Radiu Kierowców i redakcji aktualności Jedynki. Szefem rozgłośni pozostaje Marcin Kusy...Data publikacji: 04.04.2023
Kancelaria premiera wydała 13,6 mln zł na kampanie w TVP i Polskim Radiu
W ub.r. kancelaria premiera na kampanie informacyjne w Telewizji Polskiej przeznaczyła 11,16 mln zł, a w Polskim Radiu - 2,42 mln zł. Podkreśla, że obaj nadawcy udzielili jej znaczących rabatów. W odpowiedzi na interpelację poselską Jarosław Wenderlich, podsekretarz stanu w kancelarii premiera, wyliczył, że w ub.r. w Telewizji Polskiej i Polskim Radiu...Data publikacji: 03.04.2023
Joanna Lichocka przegrała proces z Borysem Budką. Poszło o gest po przyznaniu 2 mld zł na TVP i Polskie Radio
Gliwicki sąd okręgowy oddalił we wtorek powództwo posłanki Joanny Lichockiej (PiS), która wytoczyła proces o ochronę dóbr osobistych szefowi klubu KO Borysowi Budce. Domagała się sprostowania publikacji na jej temat i wpłaty 20 tys. zł...Data publikacji: 28.03.2023
W Polskim Radiu ma powstać "narodowa biblioteka literacka". Nowy pomysł Marka Suskiego
Szef rady programowej Polskiego Radia Marek Suski chciałby, aby publiczny nadawca uruchomił w sieci „narodową bibliotekę Polskiego Radia” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Miałaby to być bezpłatna platforma internetowa z dziełami literackimi, pochodzącymi z zasobów nadawcy...Data publikacji: 27.03.2023
Polskie Radio traci na rynku reklamowym. "Mniej atrakcyjny partner handlowy"
Przychody Polskiego Radia ze sprzedaży czasu reklamowego zmalały w 2022 roku o ponad 47 proc., do 19,2 mln zł. Władze spółki nie ukrywają, że trudniej sprzedawać reklamy przy spadkach wskaźników stacji, a przez ograniczone możliwości rozliczania z domami mediowymi Polskie Radio...Data publikacji: 27.03.2023
Resort rolnictwa zapłacił TVP i Polskiemu Radiu 5,7 mln zł. Kampanie także w „M jak miłość” i „Pytaniu na śniadanie”
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi w odpowiedzi na interpelację poselską podało, że w ub.r. przeznaczyło 5,7 mln zł na kampanie w mediach publicznych. 3,9 mln zł trafiło do Telewizji Polskiej, m.in. za obecność wątków o rolnictwie ekologicznym w „Pytaniu na śniadanie” i „M jak miłość”.Data publikacji: 22.03.2023