Najświeższe wiadomości Polskie Radio 24

Najświeższe wiadomości Polskie Radio 24 z pierwszej ręki. Zebraliśmy najświeższe wiadomości związane z radiem. Panelem filtrowania umieszczonym nad listą wiadomości możliwe jest filtrowanie pomiędzy wiadomościami według nazwy, wprowadzenia i daty załadowania. Poza tym istnieje możliwość porządkowania wiadomości według nazwy i daty. W liście domyślnie jako pierwsze pojawiają się najświeższe wiadomości. W przypadku jakichkolwiek pytań napisz do nas poprzez stronę kontaktową!

Filtrowanie

Polskie Radio odpowiada na raport NIK: „Nie ma obiektywnych pomiarów słuchalności”

Na polskim rynku radiofonii nie funkcjonują żadne obiektywne, miarodajne, transparentne i rzeczywiste pomiary słuchalności, które opisują ten rynek – to odpowiedź Polskiego Radia na krytykę, jaką zawarła w swoim raporcie Najwyższa Izba Kontroli...

Data publikacji: 14.06.2023

Ponad połowę reklam w Polskim Radiu kupiły urzędy i spółki państwowe. Miliony na promocję Trójki po zmianach

W latach 2017-2021 udział spółek, urzędów i instytucji państwowych w przychodach reklamowych Polskiego Radia wzrósł z 23,3 do 55,9 proc., a skurczył się udział podmiotów prywatnych. W latach 2020-21 na promocję Trójki wydano ponad 5 mln zł...

Data publikacji: 13.06.2023

Polskie Radio 24 zaczęło nadawać z nowego studia

Studio, z którego nadawane są programy publicystyczne Polskiego Radio 24, zostało uruchomione w zmodernizowanej odsłonie. Umożliwia lepszą realizację także treści wideo...

Data publikacji: 27.05.2023

RMF FM na czele w największych miastach w I kwartale. TOK FM najbardziej w dół

W największych polskich miastach najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową w pierwszym kwartale 2023 roku było RMF FM. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło RMF Classic, z kolei najwięcej straciło TOK FM - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl...

Data publikacji: 02.05.2023

Prezes Agnieszka Kamińska przedstawi plan „Polskie Radio 2.0”

rzewodniczący Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański zwołał posiedzenie na 25 kwietnia. Odbędzie się ono w siedzibie Polskiego Radia. W planie jest informacja zarządu zatytułowana „Polskie Radio 2.0. Współczesny odbiorca – nowoczesne radio”...

Data publikacji: 19.04.2023

Polskie Radio chce ukarania posła PO. Zarzuca mu grożenie w audycji Dorocie Kani

Polskie Radio skierowało wniosek do Komisji Etyki Poselskiej w sprawie naruszenia zasad etyki poselskiej przez posła Czesława Mroczka z klubu Koalicji Obywatelskiej. Mroczek w środę w audycji Polskiego Radia 24 powiedział do prowadzącej Doroty Kani: „Rozliczymy panią, za to co pani robi w tym imperium Obajtkowym i w Polskim Radiu”...

Data publikacji: 07.04.2023

Adrian Klarenbach pozostanie w Polskim Radiu 24

Po przejściu z TVP Info do TVP3 Adrian Klarenbach ma bez zmian prowadzić wywiady z politykami w Polskim Radiu 24 - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Dziennikarz współpracuje z rozgłośnią od ponad sześciu lat. Na antenie Polskiego Radia 24 Adrian Klarenbach prowadzi od poniedziałku do piątku...

Data publikacji: 30.03.2023

Joanna Lichocka przegrała proces z Borysem Budką. Poszło o gest po przyznaniu 2 mld zł na TVP i Polskie Radio

Gliwicki sąd okręgowy oddalił we wtorek powództwo posłanki Joanny Lichockiej (PiS), która wytoczyła proces o ochronę dóbr osobistych szefowi klubu KO Borysowi Budce. Domagała się sprostowania publikacji na jej temat i wpłaty 20 tys. zł...

Data publikacji: 28.03.2023

Polskie Radio traci na rynku reklamowym. "Mniej atrakcyjny partner handlowy"

Przychody Polskiego Radia ze sprzedaży czasu reklamowego zmalały w 2022 roku o ponad 47 proc., do 19,2 mln zł. Władze spółki nie ukrywają, że trudniej sprzedawać reklamy przy spadkach wskaźników stacji, a przez ograniczone możliwości rozliczania z domami mediowymi Polskie Radio...

Data publikacji: 27.03.2023

Polskie Radio zmniejsza budżet Trójki. 10 mln zł więcej na ramówkę PR24

W br. wydatki na premierowe treści w Polskim Radiu 24 mają być o 10 mln zł wyższe niż w Trójce. Budżet ramówki PR24 w ciągu kilku lat urósł o ponad 20 mln zł. Polskie Radio na audycje w ramach misji publicznej zamierza przeznaczyć 291,9 mln zł, z czego jedynie 13,9 mln sfinansuje z reklam - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl...

Data publikacji: 23.03.2023