Najświeższe wiadomości Polskie Radio 24

Najświeższe wiadomości Polskie Radio 24 z pierwszej ręki. Zebraliśmy najświeższe wiadomości związane z radiem. Panelem filtrowania umieszczonym nad listą wiadomości możliwe jest filtrowanie pomiędzy wiadomościami według nazwy, wprowadzenia i daty załadowania. Poza tym istnieje możliwość porządkowania wiadomości według nazwy i daty. W liście domyślnie jako pierwsze pojawiają się najświeższe wiadomości. W przypadku jakichkolwiek pytań napisz do nas poprzez stronę kontaktową!

Filtrowanie

Adrian Klarenbach pozostanie w Polskim Radiu 24

Po przejściu z TVP Info do TVP3 Adrian Klarenbach ma bez zmian prowadzić wywiady z politykami w Polskim Radiu 24 - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Dziennikarz współpracuje z rozgłośnią od ponad sześciu lat. Na antenie Polskiego Radia 24 Adrian Klarenbach prowadzi od poniedziałku do piątku...

Data publikacji: 30.03.2023

Joanna Lichocka przegrała proces z Borysem Budką. Poszło o gest po przyznaniu 2 mld zł na TVP i Polskie Radio

Gliwicki sąd okręgowy oddalił we wtorek powództwo posłanki Joanny Lichockiej (PiS), która wytoczyła proces o ochronę dóbr osobistych szefowi klubu KO Borysowi Budce. Domagała się sprostowania publikacji na jej temat i wpłaty 20 tys. zł...

Data publikacji: 28.03.2023

Polskie Radio traci na rynku reklamowym. "Mniej atrakcyjny partner handlowy"

Przychody Polskiego Radia ze sprzedaży czasu reklamowego zmalały w 2022 roku o ponad 47 proc., do 19,2 mln zł. Władze spółki nie ukrywają, że trudniej sprzedawać reklamy przy spadkach wskaźników stacji, a przez ograniczone możliwości rozliczania z domami mediowymi Polskie Radio...

Data publikacji: 27.03.2023

Polskie Radio zmniejsza budżet Trójki. 10 mln zł więcej na ramówkę PR24

W br. wydatki na premierowe treści w Polskim Radiu 24 mają być o 10 mln zł wyższe niż w Trójce. Budżet ramówki PR24 w ciągu kilku lat urósł o ponad 20 mln zł. Polskie Radio na audycje w ramach misji publicznej zamierza przeznaczyć 291,9 mln zł, z czego jedynie 13,9 mln sfinansuje z reklam - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl...

Data publikacji: 23.03.2023

Resort rolnictwa zapłacił TVP i Polskiemu Radiu 5,7 mln zł. Kampanie także w „M jak miłość” i „Pytaniu na śniadanie”

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi w odpowiedzi na interpelację poselską podało, że w ub.r. przeznaczyło 5,7 mln zł na kampanie w mediach publicznych. 3,9 mln zł trafiło do Telewizji Polskiej, m.in. za obecność wątków o rolnictwie ekologicznym w „Pytaniu na śniadanie” i „M jak miłość”.

Data publikacji: 22.03.2023

Cezary Gurjew prowadzi nową audycję sportową na antenie Polskiego Radia 24

„Kalejdoskop sportowych legend” i „Środek od środka” to dwie nowe audycje, które od marca pojawiają się na antenie Polskiego Radia 24. Pierwszą z nich, o profilu sportowym, na zmianę prowadzą Cezary Gurjew i Rafał Bała, drugą – przybliżającą słuchaczom Azję i Bliski Wschód podróżnik, bloger i dziennikarz Rafał Tomański...

Data publikacji: 07.03.2023

Weronika Wakulska szefową publicystyki w Polskim Radiu 24

Dotychczasowa wiceszefowa publicystyki w Polskim Radiu 24, Weronika Wakulska, objęła stanowisko kierowniczki tego działu. W ten sposób nadawca zapełnił wakat po dotychczasowym szefie publicystyki Krzysztofie Świątku, który kilka tygodni temu awansował na redaktora naczelnego i dyrektora anteny...

Data publikacji: 24.02.2023

Maciej Wolny prowadzącym pasmo publicystyczne w Polskim Radiu 24. Zastąpi Antoniego Trzmiela

Od początku marca nowym prowadzącym popołudniowe publicystyczne pasmo w Polskim Radiu 24 będzie Maciej Wolny, związany dotychczas z Telewizją wPolsce.pl. Z naszych informacji wynika, że jest on typowany na następcę Antoniego Trzmiela, który na początku stycznia zniknął z tej anteny...

Data publikacji: 23.02.2023

Polskie Radio i Poczta Polska będą wspólnie edukować i promować

W ramach ogłoszonej właśnie współpracy Polskie Radio i Poczta Polska zamierzają promować polskie dziedzictwo kulturowe. W komunikacie zapowiedziano, że Polskie Radio i Poczta Polska będą współpracować zwłaszcza przy działaniach promocyjnych i edukacyjnych oraz organizacji wspólnych wydarzeń specjalnych...

Data publikacji: 21.02.2023

Polskie Radio robi torby dla słuchaczy z bannerów reklamowych

Polskie Radio wdraża ideę upcyclingu. Z bannerów, które publiczny nadawca wykorzystywał w kampaniach reklamowych, powstają torby, które będą rozdawane w konkursach. - To nie tylko ekologia, ale również racjonalne gospodarowanie finansami - mówi nam Monika Kuś, rzeczniczka Polskiego Radia...

Data publikacji: 10.02.2023